رقابت ۴۲۰ دانش آموز آستارا برای کسب ۱۸۰ صندلی مدارس نمونه دولتی
جارستان:مدیر آموزش و پرورش بندر مرزی آستارا، گفت: روز گذشته، ۴۲۰ نفر از دانشآموزان دختر و پسر پایه نهم این شهرستان در آزمون مدارس نمونهدولتی شرکت کردند. سیدسجاد موسوی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۴۲۰ نفر از دانشآموزان پایه نهم مدارس این شهرستان در آزمون فوق شرکت کرده بودند که ۱۸۰ نفر از آنها
جارستان:مدیر آموزش و پرورش بندر مرزی آستارا، گفت: روز گذشته، ۴۲۰ نفر از دانشآموزان دختر و پسر پایه نهم این شهرستان در آزمون مدارس نمونهدولتی شرکت کردند.
سیدسجاد موسوی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۴۲۰ نفر از دانشآموزان پایه نهم مدارس این شهرستان در آزمون فوق شرکت کرده بودند که ۱۸۰ نفر از آنها وارد مدارس نمونهدولتی خواهند شد.
وی با بیان اینکه تعداد دانشآموزان دختر شرکتکننده در آزمون مدارس نمونه دولتی ۲۳۱ نفر و تعداد دانشآموزان پسر شرکت کننده ۱۸۹ نفر بودند، ادامه داد: محل آزمون دانشآموزان دختر، حوزه های امتحانی شهید بهشتی و شهید علی انصاری و محل آزمون دانشآموزان پسر مدارس امام علی (ع) و خاتمالانبیا (ص) بود.
موسوی با بیان اینکه نتیجه آزمون مدارس نمونهدولتی، ۲۰ روز دیگر از طریق سایت azmoon.medu.ir اعلام خواهد شد، افزود: پذیرفتهشدگان با در دست داشتن مدارک لازم، جهت ثبتنام به مدرسه نمونهدولتی پسرانه شهید مرحبا و دخترانه فرندخت مراجعه خواهند کرد.
مدیر آموزش و پرورش آستارا با اشاره به اینکه، مطابق ضوابط مندرج در دستورالعمل مدارس نمونهدولتی، پذیرش دانشآموزان در آزمون ورودی، بر اساس میانگین نمرهکل آزمون ورودی خواهد بود، تصریح کرد: معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی یعنی ۵۰ درصد نمره آزمون ورودی و ۵۰ درصد معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم از عوامل دیگر این انتخاب می باشد.
به گزارش ایسنا، آزمون مدارس نمونه دولتی این شهرستان همزمان با سراسر کشور ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۵ مرداد به مدت ۱۲۰ دقیقه با رعایت کلیه دستورالعملهای بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی به همت واحد سنجش و دیگر عوامل ستادی آموزش و پرورش برگزار شد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰